iscletec@iscletec.com T. 93 794 62 02

Èxit a la 1ª Jornada realitzada per Iscletec

en col·laboració amb el COAC-Girona.

Des d’Iscletec volem agrair la gran satisfacció que hem tingut tota la nostra empresa, amb les paraules compartides de tots els arquitectes i estudiants d’arquitectura que van assistir a la 1a jornada “Com es fabrica una finestra de fusta d’altes prestacions”, organitzada pel COAC de Girona.

Una jornada que va acollir 20 professionals, liderada per Jordi Ortega, Secretari del COAC-Girona, on van poder veure en persona la integració del nostre ofici (amb la 3a generació familiar en actiu) juntament amb la tecnologia en industrialització de finestres de fusta amb la línia de CNC, i la resta de processos, que converteixen les nostres finestres de fusta en un producte diferenciador al mercat.

La jornada presentada per Gonzalo i Ernest d’Iscletec (2a generació) va ser dissenyada com si els assistents fossin la pròpia “fusta”, explicant de principi a fi, tot el procés productiu, des de l’entrada al magatzem, tall i mecanitzat, envernissat, ferratges i vidres, fins a la seva expedició; passant pel nostre Showroom on vam poder explicar les darreres novetats en controls de seguretat, persianes de llibret integrades al conjunt de la balconera, i la nova carta de colors i texturats.

La jornada va continuar amb la visita a l’Hotel Boutique “Vila Arenys” a Arenys de Mar, amb una impecable presentació per part de la propietat de l’hotel, dividint la visita en dos grups per explicar a les habitacions, els tancaments de fusta que vam dissenyar, que van representar un gran repte per la complexitat de la forma requerida.

La jornada va finalitzar amb un exquisit pica-pica a una de les sales de l’hotel, podent compartir la magnífica experiència de tots els assistents, i motivar-nos per seguir treballant en una futura jornada, al costat del COAC, aprofundint sobre temes més concrets com un monogràfic a les corredisses.

De nou, mil gràcies al COAC-Girona ia tots els assistents per haver fet possible aquesta jornada, dominada per un magnífic ambient, distès, natural i sincer, per persones que estimen la fusta, com nosaltres.

 

Programa

Com es fa una finestra de fusta d’altes prestacions?

Iscletec, Patrocinador dels Premis d’Arquitectura de Girona organitza, en col·laboració amb el COAC-Girona, una visita guiada per les seves instal·lacions, juntament amb una visita a un hotel-boutique on estan instal·lats els seus tancaments, per tal d’adquirir una visió completa dels avantatges que ofereixen els tancaments fabricats en fusta natural.

Una visita tècnica per conèixer en persona tot el procés per a la fabricació d’una finestra de fusta:

Magatzem – recepcions de lamel·les de diferents fusta naturals.
Disseny a loficina tècnica.
Tall i mecanitzat amb l’última tecnologia a CNC.
Fabricació: finestra – corredissa – balconera – mallorquines.
Acabats especials (tractament d’olis i vernissos sostenibles).
Instal·lació de vidre i ferratges.
Revisió i expedició.

 

Dia

Dimarts 24/03/26

 

Programa

9,45h Welcome coffee a Iscletec
10h-12h. Visita guiada Fàbrica Iscletec + Showroom
12,30-13,15 h. Visita Hotel-Boutique
13,15-14h Pica-Pica Comiat a l’Hotel